NOU: se poate plati si cu Google Pay si Apple Pay!

Cum cumpăr

Cum cumpăr produsele de pe www.mercerieromania.ro?

Cum aleg produsele din mercerie online?

Cum plătesc accesoriile textile cumpărate?

  • Navighează în merceria online folosind meniul pus la dispoziţie de sistem.
  • Studiază produsele disponibile, precum şi preţurile.
  • După ce ai găsit ce ţi se potriveşte, apasă pe butonul de adăugare a produsului în coşul de cumpărături
  • Pentru a mări/micșora cantitatea dorită, editează aceste detalii în pagina COȘUL MEU 

Pe acest website imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare şi nu reprezintă obligaţie contractuală. Este foarte important de ştiut că, datorită setărilor diferite ale fiecărui monitor, culoarea şi/sau nuanţa produselor pot fi diferite faţă de realitate.

COȘUL DE CUMPĂRĂTURI

Coşul de cumpărături este vizibil în partea dreaptă a ecranului și este disponibil pentru consultare din orice pagină v-aţi afla.

În coşul de cumpărături apar accesoriile rezervate, preţul pentru fiecare produs în parte (cu și fără TVA), cât şi totalul general.

Aici poţi să modifici cantitatea pentru fiecare produs în parte, după care apeşi butonul Actualizează Coș.

– Dacă vrei să comanzi mai multe produse, continuă navigarea în merceria online.

– Dacă doreşti să finalizezi comanda, foloseşte butonul Finalizare comandă. Aici îți va apărea costul transportului: 18 lei pentru întreagă țară.

Livrarea se face, în general, prin intermediul Fan Courier. Comenzile de peste 150 lei (cu TVA) beneficiază de transport gratuit.

Ridicarea de la sediu este gratuită (în caz că se dorește acest lucru), însă plata la sediu pentru această opțiune este disponibilă doar pentru persoanele juridice. Persoanele fizice, în caz că doresc să ridice produsele de la sediu, pot plăti prin transfer bancar sau prin aplicație de online banking și trimite dovada de plată. Alegerea acestei metode necesită stabilirea unei anumite perioade de timp de comun acord, având în vedere că predarea produselor și facturarea se fac doar în prezența clientului.

Preţurile prezentate în merceria online includ TVA şi NU includ taxele de transport.

După ce introduci detaliile de livrare și modul de plată, apasă pe

Vei primi un email care confirmă comanda plasată; disponibilitatea produselor și confirmarea finală a timpului de livrare se va face printr-un telefon din partea noastră.

DATELE PERSONALE

Pentru a finaliza comanda utilizând magazinul nostru virtual, nu este necesar să-ți creezi cont.

Dar dacă ai deja un cont, te poți autentifica apăsând butonul [log in]. Dacă nu ai cont, te rugăm să-ţi faci unul folosind “Creează sau Modifică contul tău” care apare la accesarea butonului [log in].

Crearea unui cont în merceria online se face uşor, fiind necesare următoarele informaţii:

  • adresa de email
  • nume de cont (user name)
  • parola
  • nume complet
  • număr de telefon
  • adresa de livrare

Produsele nu pot fi livrate fără emiterea unei facturi şi fără existenţa unei adrese de livrare.

LIVRAREA COMENZII, TAXELE DE TRANSPORT ȘI MODALITATEA DE PLATĂ

După preluarea comenzii de către sistem, veţi primi un email pentru confirmare datelor de livrare, taxelor de transport (acolo unde este cazul) şi modalității de plată.

Livrarea se face prin Fan Courier (costul este 15 lei pentru întreagă țară). Plata se face în acest caz la livrare, direct la curier.

La cerere, există și posibilitatea de a plăti prin intermediul unui OP pe baza facturii, iar livrarea se va face după confirmarea plății. Factura va conține, în acest caz, și valoarea transportului

În cazuri speciale, doar pentru persoane juridice, comanda se poate ridica și de la sediu, fără a fi nevoie de o valoare minimă a comenzii. Acest lucru se va face doar după stabilirea de comun acord cu personalul nostru a unei date și ore de când produsele pot fi pregătite pentru livrare. Factura se va face doar la ridicare, după ce clientul vizualizează produsele cumpărate și se asigură că sunt corespunzătoare.

Comenzile lansate prin intermediul magazinului online vor fi preluate pana in ora 15.00 în fiecare zi de luni pana vineri. După acesta ora comenzile vor fi reportate pentru ziua următoare.

Comenzile lansate sâmbăta sau duminica vor fi preluate începând cu ziua de luni.

Pentru  informații, sugestii si alte întrebări va stăm la dispoziție de Luni până Vineri în intervalul orar 9.30-17.30 la următoarele numere de telefon:

POLITICA DE RETUR

Acest magazin online respectă condiţiile privind returul produselor conform Ordonanţei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanţă.

Conform acestei Ordonanţe, orice client persoană fizică are dreptul să ne notifice în scris că renunță la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiţii perfecte, fără nici o avarie, în stare perfectă de funcţionare (fără defecţiuni), inclusiv ambalajul, accesoriile şi consumabilele aferente. Denunţarea de contract se face numai în scris.

Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate prin curierat rapid. În cazul acestui retur, costurile de transport sunt suportate de către client, dacă nu a fost vorba de o greșeală de livrare din partea firmei noastre (alt cod de produs, altă culoare, produs defect, etc.)

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denunțării contractului de către consumator.

Ordonanța nr. 34/2014 nu se aplică în cazul clienților persoane juridice.

Comenzile care au fost livrate direct de comerciant/producător la sediu prin intermediul personalului propriu nu fac obiectul comerţului la distanţă, întrucât pot fi vizualizate, verificate şi acceptate personal, la livrare, ca şi corespunzătoare cu scopul şi nevoile clientului.

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor, vă rugam sa ne contactați pe email sau la unul din numerele de telefon afișate in pagina de contact pe www.mercerieromania.ro

Informatii privind reparatii masini&service:

Reparatiile (in garantie si in afara garantiei), se fac doar la sediul nostru din:
Strada Varful Inalt nr. 75, Sector 1, Cod postal 013132, București
Luni - Vineri: 09:00 - 17:00.

Masinile nu se repara pe loc, durata reparatiei este de circa 7-15 zile, in functie de natura defectului si de numarul de masini din service.

Masina o puteti aduce personal sau o puteti trimite prin curier (Fan Courier sau DPD). 

Daca masina este in garantie costul transportului este suportat de Bro Rom. In cazul in care, pentru reparatia masinii trebuie comandate piese de schimb la Brother Germania, durata de livrare a pieselor este de 7-10 zile, perioada care se adauga la timpul in care masina va fi la noi in service.

Asiguram service doar pentru masinile de cusut, brodat si surfilat Brother Bernina Bernette Battistella Baby Lock Gritzner.
 
Incercam sa reparam masinile in cel mai scurt timp posibil, va multumim anticipat pentru intelegere!